Algemene voorwaarden
Algemene voorwaarden
Trimsalon BunnyCat & Co
Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle opdrachten tussen
de klant en de trimster tenzij daarvan uitdrukkelijk is afgeweken. Afwijking
van de algemene voorwaarden is echter alleen mogelijk indien dit schriftelijk is
vastgelegd en ondertekend is door beide partijen.
Door gebruik te maken van de trimsalon gaat u akkoord met de algemene voorwaarden.
Privacy
· Persoonsgegevens: naam, voornaam, adres gegevens, dierenarts gegevens telefoon nummer, gegevens huisdier.
· Persoonlijke gegevens zullen alleen gebruikt worden voor intern gebruik.
Schade / aansprakelijkheid
• Bij schade aan het dier door vervilting of klitten zijn eventuele dierenartskosten voor de eigenaar van het dier.
·Bij schade aan het dier door een ongelukje waarvoor je naar de dierenarts moet worden de dierenartskosten vergoedt. Het betreft hier om dierenartskosten geen emotionele schade.
·Bij onherstelbare schade of overlijden van het dier door de schuld van de trimster.
Is de trimster alleen aansprakelijk voor de aanschafwaarde van het dier.
·Wanneer een dier overlijdt door medische ziektes of mankementen of door ouderdom of extreme gedragingen kan Trimsalon BunnyCat & Co niet aansprakelijk worden gesteld en wordt er geen schade vergoedt.
• De trimster behoudt zich het recht, indien nodig, diergeneeskundige hulp in te roepen als uw
dier dit nodig heeft. Uiteraard wordt er dan eerst contact opgenomen met u voor overleg.
Indien er na herhaalde pogingen geen contact tot stand komt is de trimster gerechtigd
naar eigen inzicht te handelen.
Afzeggen en opzeggen
• Bij verhindering dient de opdrachtgever zich uiterlijk 24 uur van tevoren af te melden bij de
opdrachtnemer. Bij te laat afmelden worden de kosten in rekening gebracht.
• De oppas heeft te allen tijde het recht afspraken af te zeggen in geval van:
o Ziekte
o Privé / familie omstandigheden
De afspraak wordt dan niet in rekening gebracht, reeds betaalde afspraken worden terugbetaald.
Opdracht aannemen
· Trimsalon BunnyCat & Co is niet verplicht een opdracht of wens van de klant aan te nemen wanneer de trimster dit niet ziet zitten of een niet geschikte behandeling lijkt.
· Bij het maken van een afspraak moet de klant melding doen van omstandigheden die van belang zijn voor het behandeling van het dier. Bijvoorbeeld: ziekte, ouderdomskwalen, karakter (agressie, nerveus, onderdanig), omgang/reactie op andere dieren.
Prijzen en betalingen
·De prijzen die ik noem zijn richtprijzen. Exacte prijzen kan ik nooit geven zolang ik uw dier niet heb gezien.
·Als het dier om wat voor reden dan ook meer werk is dan op voorhand verwacht kan er een meerprijs worden berekend.
·Betaling kan doormiddel van betaalverzoek, via de pin en contant.
Indien de klant niet tot betaling komt word dit uit handen gegeven aan een incassobureau. Deze kosten die tot vordering van incasso, zijn in het geheel voor rekening van de klant.
Klachten
·Bij klachten dient de eigenaar zich binnen 2 dagen te melden met de klacht.
·Als de klacht door de trimsalon geldig wordt bevonden. Wordt er gezocht naar een passende oplossing waar beide partijen mee akkoord gaan.
Afmeldingen
Opdrachten kunnen tot 24 uur van te voren geannuleerd worden.
Annuleert u de opdracht te laat dan worden de kosten in rekening gebracht.